Pengikut

Ahad, 25 Oktober 2009

GUK 2.. LAP. Memikat Ahad 25-10-2009

ASSALAMUALIKUM/SALAM SEJAHTERA PENGUNJUNG BLOG&SAHABAT2 SEMUA.....

Laporan memikat Ahad 25-10-2009
Lokasi: Ladang sawit Kecil Ulu Keratong....
Tarikh: 25-10-09 Ahad
Pikat: Racik(TUAH)K-O (kopi O)
Jentera: 2 org dan 2ex5

Malam tadi hujan,cuaca xcantik sangat... smlm dah janji dgn mmbr nk g mikat......
jadi kami pon g gak la. Aku bawa pikat racik. membr pulak bawa pikat racik dan jebak...... maklumlah pasal aku pon dah lama xmikat dgn dia.... hehe
Kali ni pot member... dia mmg selalu g ladang tu....katanya BH bst2. aku pulak xpernah sampai pon pasal ladang tu jauh sangat........



Segala bukit bukau kami rentasi maka sampailah lokasi memikat..... mak aiii....
laman semua basah..... kat sini mesti hujan lebat..... BH pon xberapa nk dengar bunyi...... agaknya berjemur la tu......
Kami park moto makan bekalan dulu.......hehehe, sambil duk makan tu, mmber bgtau kawasan ni ada seko suara besar merdu.... Selepas siap mkn mmbr ajak tahan utk panas2kn pikat... Xda pon BH yg menyahut.....cuaca sejuk lagi ni.....



Kami pon p kat pot lain..... dalam duk pusing2 tu jumpa pulak mmber lagi 2org.... hahaha........ apa lagi kami bergerak 4 orang la pulak.... bincang punya bincang kami nk g pot BH guk 1 2.... sampai dilokasi sekali tgk dah ada org mikat daaa.... siap nampak dieorang duk dalam jerumun lagi...... hahaha.... 3biji motor tu.....
Kami terus cari pot lain........



Dipendekkan cerita,
Kami pergi pot suara kasar..... Mmber (Otai) mikat BH tu.... aku ngn mmber lain cari BH target masing2......
Dalam duk tahan tu aku dgr BH guk 2..... sekali lambung guk dia buat selang..... kejap2 buat selang lagi.... dah la suara kasar.....FUHHH....

Tanpa pikir panjang terus ubah laman..... hehehe



Cari laman mmg payah sikit.... pasal kawasan tu bersemak sikit.... aku letak betul2 bawah pokok sawit...... pacak pikat terus nyorok..... pikat terus wat kj....
lapas perap terus lambung guk..... dekat 10minit BH guk 2 sampai..... BH perap tenggelam suara pikat aku...... pikat nampak BH terus menekan2 pastu nguku2....
BH marah betul,, terus terjun ke pikat.........
xsempat aku dengar BH nguku pon dh tarik kaki....... pikat duk nguku2 lagi tepi BH sambil pukul BH pulak tu.....



Aku tengok BH mula dah patuk kaki.... apa lagi,, terus keluar ambik BH......
bungkuiiihhhhhh........... rezki.....

Sekali tgk BH mmg xcantik mana la..... tgk bulu mcm nk meluruh ja........
tunggu meluruh dulu baru tau kot..........
BH ni dapat tgh hari dlm lingkungan pukul 12.30pm...
Agak Petang kami pon balik..........

SEKIAN......................................................

11 ulasan:

Long berkata...

salam

amboihhh.sakan hang noooo.pederaih mata hitam noooo.dh tambat ka belum.nanti kalau dh tambat kalau bunyi mcm org batuk tu jaga2.

din...zafiz berkata...

rezki long......
blm tambat lagi. BH ayaq sejuk ja long.. hik hik.... biaq dulu kot...
bunyi mcm org batuk? bahaya tu.....

maknanya apa? ehmm ehmm

layangmas berkata...

salam...

din aku nak bagi medal kat hang!!!
medal juara bungkuih BH terbanyak muahahahaha...

din...zafiz berkata...

azrul.....
weyyy,, aku xlayak lg dapat medal hg rul.....
aku layak dapat denak hg ja.....
muahahahahaa..... (gurau) kih kih

layangmas berkata...

Din...

takpa aku nak bagi jugak kat hang medal...hang nak medal plastik tu ka hat yang besi tuuuuuu....huhuhuhu

din...zafiz berkata...

RUL....
nk bg medal? betoi ka hg ni?........
nk bg free aku terima ja.....

***xpon dnk jerun separuh 1......

kih kih kih........

layangmas berkata...

Din...

haaa...betoi laaa awat pulak tak betoinya...tapi ada tukaq ganti dia hahahaha...

jerun separuh nie dah ada perjanjian antara dia ngn aku din...nak sehidup semati hehehehe...

din...zafiz berkata...

rul....
btl? xpa aku nk tgk.... hehe

-perjanian xda saksi xlaku rul....
hehehe,

azmi bin abdullah berkata...

tahniah Din..,
mu memang biso...biso bonar!

layangmas berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
layangmas berkata...

Din...

amboihhh...siap nak ada saksi noooo...hehehehe

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih