Pengikut

Ahad, 11 Oktober 2009

Laporan Memikat PaGi AHAD 11-10-09

Laporan Memikat.
Tarikh:11-10-09
Ladang (K) sawit tinggi.
Masa:8.30am
Pikat: RACIK (Tuah)
Jentera: 2 orang.

Selepas terlepas BH penguku. Petang tu jugak call mmber ajk p mikat Pagi AHAD. Dia kata ok sett.... Lepas sarapan pagi kami gerak. Kali ni mmber aku bawa kat kawasan pokok sawit tinggi.... Seperti biasa Sampai dilokasi kami dengar BH. BH target dah jumpa.......
Aku cari laman dibawah bukit. Manakala mmber aku diatas bukit......

Laman aku berhampiran pokok sawit.
BH sampai dipokok ini, kemudian terbang ke pokok depan..... BH ada sulam selang serba sikit....
Berentap dengan pikat lama, sampai pikat aku sikat bulu, kemudian tembak2 baru BH terjun.
Adingan nguku menguku pon rancak.... BH pusing2 masuk laman dan akhirnya sangkut racik.
Bungkuihhh.....

Inilah BH tersebut
sisi dan belakang
Kaki BH. Patutlah lambat terjun... BH muda sangat lagi......
Kemudian kami cari tempat lain..............

----------------------------------------------------------------------------------------------

Laman seterusnya:

BH guk 1 jadi perhatian kami......... Aku cari pot tepi jalan, berhampiran pokok besar....
Pikat buat kj macam biasa, perap2 kemudian lambung guk...... agak lama pikat lambung guk baru BH sampai..... BH sampai di pokok ini, adingan tekan menekan antara BH dan pikat pon bermula...... BH mula keluar sulam, kemudian menguku2 pada pikat. BH hanya diatas pokok sahaja... pikat mula memujuk2 BH dan akhirnya BH terjun juga ke tanah.....
Nguku menguku pon semakin rancak..... BH btl2 dihadapan pikat. Akhirnya masuk kelaman juga...... Aku dan member tersenyum saja..... tgk BH dah mula tarik kaki....... aku pon keluar ambik BH. Bungkuihhh.......

Inilah hasilnya.....
Kepala dan manik
Roma/sisi
Belakang

Pukul 11.45 kami pon gerak............ Balik.......................

Petang boleh rehat xmikat.................................................................

10 ulasan:

azmi bin abdullah berkata...

hang ni din, tak dak kerja lain ka...bungkuih..bungkuih..bungkuih..... weldone bro!:)he..he...

din...zafiz berkata...

isk isk....
saja nk bulih kot mie.....
hehehe.....

tq mie.... agak2 bulih kira ka BH ni?
mai la komen 1 2?

layangmas berkata...

nah hai...hang din mmg ganaih nooo
sat2 bungkuih..sat2 bungkuih...
aku jugak yg gigit jari tgk kawan2 bungkuih BH...hahahaha

komen aku din brg hat no1 tu simpankan untuk aku hahaha...nanti aku dtg selancaq ambik ok ka din hehehe....

din...zafiz berkata...

mai2 rul dtg ambik.....
lagi cepat lagi bgs....
nnti lambat org lain sapu.....
he he he....

ayamskudai@yahoo.com berkata...

tahniah din...ganazz tu sekali turun 2 eko tapau....hahaha..

din...zafiz berkata...

Terima kasih..... bro...
rezki tu.... hehehe

hg pon apa kurangnya kn?

jimbexx berkata...

din tahniah .. dan pikat tu ado penurun bungkus lah...

din...zafiz berkata...

terima kasih....
pikat kopi O ja jimbexx...
xtau la pulak klu BH suka..... hehehe

tq2

jimbexx berkata...

burung belah sana banyak hak baik-baik tentu pikat ko baik2.. din apa-apa pon janji seronok .. kakaka

din...zafiz berkata...

jimbexx....
nasib ja,,, nak cari hat baik rata ladang la gak kena teroka..... hehe

ya apa pon janji seronok.... minat kn..... he he

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih