Pengikut

Jumaat, 23 Oktober 2009

BH Mata Hitam Mengagumkan... 22/10/2009 Khamis

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada sahabat2 semua….

BH Mata Hitam (MH)…..
Laporan Memikat BH Mata Hitam, Khamis Pagi 22-10-2009
Lokasi: Ladang Sawit pokok Sedang
Pikat: Racik(tuah) aka Kopi O killer
Masa: 9.30am
Tarikh: 22-10-2009
Jentera: 2 0rang



Semalam atas sebab peribadi aku cuti….. Dalam menguruskan hal tersebut aku mengambil kesempatan untuk memikat sekejap dgn mmber…
Macam biasa sampai dilokasi kami dgr BH yg mana berkenan… Ada 3 4 ekor gak yg duk lawan bunyi… BH target dah jumpa…. Aku memilih sora A kasar selang nguku…
Manakala mmber pilih sora sedang lambung guk piau…… Member main jebak, dia cari pot baik dan pasang……..



Aku kedepan lagi untuk cari laman yang sesuai….. Maklumlah kawasan tu berbukit dan berlembah sikit……
Laman dah jumpa, tanpa berlenggah aku terus letak pikat. Macam biasa pikat terus perap dan lambung guk….. BH sora kasar (SK) kejap jauh kejap dekat. Entah mana2 dia main tau….



Pikat lambung guk lagi…… agak lama baru BH sora kasar(SK) semakin dekat, sora sedang (BH lain Mata Hitam) pon ada kedengaran juga menghampiri pikat….

Prappp! BH Mata Hitam (MH) sampai depan pikat, pikat menekan2, MH mula gelisah, MH mula kuar sulam, berentap dgn pikat.

Prappp! Lagi……………………. BH sora kasar (SK) pulak sampai berhampiran dgn MH,,,,



Bermakna 2vs1………. SK perap2, pikat pon menekan2….
MH sebelah bertambah gelisah…. Semakin marah kt pikat…….
Mengikut pemerhatian aku gayanya yang OTAI kwasan ni MH….

Jangkaan aku betul MH,, Terus terjun ke pikat kukuuuuuu kukuuuuuu suaranya(mau berdengung telinga).. adingan nguku menguku bermula dan semakin rancak…….MH baru pusing2 nak serang pikat terus tarik kaki kena racik. Kalau xkena racik aku xtau la apa nak jadi kat pikat... he he he. Ada gak rezki aku bungkuiihhhh…......



BH sora kasar (SK) hanya memerhati dgn aku hehehe…..
Nun jauh depan tu pon mmber aku perati gak…. Sambil senyum bila nampak aku keluar ambik BH……..ehm ehm....



Sekali tgk BH, FUHH! Mato hitam, tu yg buat aku xtahan….kaki beso, hat lain hangpa blh tgk laa……. Rasanya Patut la dia king kat sini kot……
Agaknya dah rezki aku tu..….. kalau dia xbagi aku pon xdapat BH yang macam ni…………
Jam 11 lebih kami kemas2 balik…………………
Semoga terhibur……………….

SEKIAN…………………

Apapon Yang baik dan indah tu adalah milik ALLAH jua......

7 ulasan:

layangmas berkata...

todiaaa...sekali dapat hat baik2 punya hang gabuih noooo...bagi kat aku noooo...hehehehe...

layangmas berkata...

BH tu pun besaq nooo body dia...

azmi bin abdullah berkata...

peeehhh....hang memang hebat din.
pikat hang memang tip-top!
itu burung kasik naik ar, tahun depan buleh kasi turun.

din...zafiz berkata...

terima kasih azrul.......
baguih ka BH tu rul? he he he
saja dia nk bagi tu...... jgn nampak ja mcm elok..... kot nk jadi lambat..... sabo je la....
mintak2 cpt la kn?.... hik hik

din...zafiz berkata...

nah hai.....
azmie,, hg perli aku apa..... hehe
pikat biasa ja azmie......

bila nk tambat xtau la mie. tunggu bunyi dalam reban dulu kot....
hehe.....

ayamskudai@yahoo.com berkata...

salam..tahniah din..
dapat mata hitam tuu...penuh ladung tiap2 minggu bgkus bh...kalau dah x muat ladung bagi tau kawan2...hahaha

din...zafiz berkata...

terima kasih bro kahar.....
kalau penuh ldung dgn BH ayaq sejuk buat malu la pulak. nah hai....

nanya kawan......

ahaa ahaa.... hehe

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih