Pengikut

Ahad, 18 Oktober 2009

Memikat Pada Petang Ahad 18-10-09

Laporan memikat.
Ahad 18-10-09
Masa: 5.15pm - 5.50pm
Pikat: Racik (Tuah)
Lokasi: ST(Selang Tindan) Sawit sedang berhampiran SMK.
Jentera:1 org



Bertolak dr Muadzam pukul 4.10pm. Sampai rumah tgk jam dekat pukul 5.00pm.
Sempat lagi ni kalau nk mikat... Siap solat ambik cetok terus masukkan pikat.
Kali ni pergi pot Selang Tindan......



Sampai dilokasi dengar BH, Sunyi jea.... Seko pon xda dengar bunyi......
Manalah pergi BH ni,,,, Dulu mikat ST xdapat, pasal celih.... kadang2 xmau terjun laman terus.....
Takpa... kali ni cari pot baik punya, Aku memilih laman dalam ladang sawit,tepi jalan... Pacak pikat terus lepak belakang pokok sawit.....



Pikat buat kerja macam biasa... puas lambung guk, BH xda pon yang sampai.... dgr Bh sahut pon xda.... suasana masih sunyi sepi..... pikat buat kj lagi.... xlama pastu pikat menekan2..... biasanya BH sampai kalau mcm ni.....



Tengok2 Bh betul2 berada diatas pokok berdepan dengan pikat.... BH, tanpa bunyi sepatah pon terus terjun berhampiran pikat... Terjun2 terus nguku2 ke pikat....
Pikat pon nguku2.... Adingan nguku menguku semakin rancak......



BH nguku sambil memusing laman.... Pikat mula beri ruang, BH masuk rapat, pastu senyap.... ( rupanya tersangkut tali kajau)....



BH nguku semula sambil pusing laman.... pikat enjut lagi, BH masuk kekanan berhampiran rumput....



TAP! terus BH tarik kaki tanda dah kena racik.... Dalam duk kena racik tu pon BH nguku2 lagi kt pikat... Sampailah BH patuk kaki baru aku keluar ambik BH....
Inilah hasilnya......
Tp, sayang aku xtau mainan dia macamna, pasal sampai terus nguku2 jea kj dia sampai kena racik....



Nampaknya, kalau ada masa kena p dengarlah ST(Selang Tindan) tu ada lagi ke tak........
Pukul 5.50pm aku pon balik.....

Sekian.....

14 ulasan:

Long berkata...

salam

tahniah.bungkuih sakan

din...zafiz berkata...

long.....
hgpon apa kurangnya long,
ni je la pengubat lekok aku.....

terima Kasih long...........

xreal006 berkata...

tudiaa..sekali bungkuih BH hat elok nooo..hehe..kalau segan nk p tengok selang tindan ada ka dak lg..pos mai kluang ja BH tue..hehe..tk tindan pun tak pa..apa pun tahniah nooo.

din...zafiz berkata...

pos keluang jauh tu...hehehe....
xtau la keey,, depa la kata elok.
hg pon berturut2 membungkuihh noooo.... hebat2

apa pon terima kasih keey

jimbexx berkata...

Salam
Taniah.. pikat terus buat kejo jenis pikat bungkuss.... heheh

azmi bin abdullah berkata...

din,
hang ni tak dak kerja lain ka? bungkuih..bungkuih..bungkuih...tapau..tapau..tapau...he..he... hang memang hebat din!power pikat hang!

layangmas berkata...

salam...

Din...hang pasang tepi jln din bahaya ooooo...byk kejadian yg tak diingini berlaku noooo...mati digilis gheta lah,mutu lah...tp kalau takdak org gheja tak nooo...pacak ja lah.

din...zafiz berkata...

terima kasih
jimbexx... rezki tu....hehe




azmie,
bungkuih? hg pon bungkuih gak mie...
pikat aku kopi O ja,,,
kalau nk kira hebat.... jauh hg hebat lagi mie........ aku ni taraf BB(budak Baru) hehehe

tq.....

din...zafiz berkata...

Azrul.... btul tu....
tepi jalan xpa, jgn tgh jln.... hehe
aku dah buat roadblox dah kiri kanan hahaha...

kwsn xsibok xpa.... kalau sibok kena cari laman lain.......

TQ..........

layangmas berkata...

Din...

pandai hang nooooo....aku semalam pi mikat jugak...tp pikat kena tibai dgn BH hantu betoi...handai noooo BH tu...dia redah racik semacam ja sikit pun tak sangkut din...heran betoi aku ada la dalam 15minit aksi tu...dia terasa ada racik terus dia terbang kat anggaq sawit...tgk cek racik dah sah ada yg kuncup....pelik noooo...geram aku nak kena pi smla nie suara tak beshh pun tapi handai belaga...cuba la hang bagi kat apa2 petua pasai BH tu lalu lalang ataih racik dgn selamba ja...

din...zafiz berkata...

amboi rul.... hg buat2 xreti nooo...
he he he.
mmg ada BH yg macam tu, bijak belaga dll...
1-pot laman mmg penting...
hg cuba cari laman yg berumput cikit.....
2-pacak racik mengelilingi pikat secara terabur.....
3-jgn letak racik terlalu rapat antara satu dgn yg lain... agak jauh cikit... kalau blh, hg pandai agak2 alur kaki dia tu nk lalu tang mana? ha ha ha....
xdan belaga bungkuih teruihh.....

***SEMOGA BERJAYA AZRUL............

p/s:kwn2 kita hat lain blh tambah ni.......

ayamskudai@yahoo.com berkata...

salam...din boleh buat bengkel nih...bengkel pasg racik yg efektif...aku pun pernah kena...belaga ..x kena..& bertambah pelik racik x kuncup..pakai 31 mata tuu..

layangmas berkata...

ok...din terimakasih nooo...nanti aku pi cuba try test lg nooo...

din...zafiz berkata...

try rul..... jgn xtry.... hehehe



amboi,,, bro kahar......
saya xsampai la tahap mcm tu lagi....
lain la bro kahar kita..... (gurau nooo)hehe

BH ni kalau dia nk bagi sat ja.... kalau dia xmau, sampai sudah pon xdapat... sabo je la.....

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih