Pengikut

Ahad, 13 September 2009

SI JAMBUL

Buat tatapan sahabat2 semua......

Nama: Si Jambul.....


Berikut adalah kepala Si Jambul


Body


Si Jambul........

Memiliki Manik sesat didada....

11 ulasan:

layangmas berkata...

unik brg nie din..awat dahi dia panjang dpt2 mmg lagu tu ka din...tgk gaya ganaih brg nie din...

din...zafiz berkata...

hari tu xla mcm ni sangat....
sekarang ni ja nmpak pelik ckt.....
baru 3hari tambat.....
nk tgk lagu mana?...... hehehe

layangmas berkata...

ntah la din...aku main balun jaaa...
ikut gerak hati jaaa...

layangmas berkata...

din...

brg nie seladang ka apa? tgk kepala panjang semacam ja...

silap hari bulan manik sesat tu jadi manik bercantum nanti din...hg taknak pas kat aku ka din brg nie hehehe...

din...zafiz berkata...

guk 1...
kepala nmpak panjang pasai ada bulu tebal depan tu, nk mcm jambul,

manik sesat dia tu aku tgk mkin nk tebal je... tunggu meluruh dulu tgk mcm na? hehehehe

layangmas berkata...

Din...

pada renungan aku brg nie tak blh jadi kat tangan hang...dia nak kena bagi pi dekat aku hahahahaha...

jgn marah noooo...aku bergurau jar

din...zafiz berkata...

rul, pandai hg noooo,,,hehehehe.....
aku nk try dulu tgk lagu mana? hahahaa.....

kita pakat tgk jadi ka x thn dpn....
hehe

din...zafiz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
din...zafiz berkata...

seminggu aku tinggal si jambul...
lepas cuti beraya... aku sampai dirumah sijambul dah mati atas sangkar layang....

aduhhh!!!
[img]http://emo.huhiho.com/set/babysoldier/76.gif[/img]

layangmas berkata...

laaaa...yer ker din sian nyer!!!
tapi takpa din dekat selancar byk brg baik2 hehehe...ada la maksud dia tu blh jadi ada hikmah dia mati tu...

din...zafiz berkata...

btl kata ko,,,
mungkin ada hikmah kot.....

sabo je laa.....

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih