Pengikut

Selasa, 8 September 2009

Manik cantum

Berikut adalah contoh BH yg dipanggil manik bercantum

*Istilah manik cantum ni adalah untuk BH yg memiliki manik yg bercantum dari belakang ke hadapan.

-Mengikut cerita BH manik cantum ni kebiasaannya bertuan(dimiliki).
-Cara memikatnya agak berlainan cara drpd memikat BH yg lain.
-Biasanya BH begini memiliki kelebihan tersendiri, juga berpotensi menjadi pikat yg BAIK.

5 ulasan:

layangmas berkata...

din...
brg tu ada kat hang lagi ka din...!!!

azmi bin abdullah berkata...

macam pakai rantai leher je din...

ayamskudai@yahoo.com berkata...

salam din..1st time tengok manik cantum...cerita le sikit tentang bunyi dia,,,isi ke,,,pemain dia...boleh tambah pengetahuan

layangmas berkata...

a,ah din...hang cerita la sikit2 kat kita semua..pakat2 kongsi pglmn org kata...terpegun aku tgk manik bercantum nie din...maklum la aku nie baru lg din dlm dunia memikat nin...

din...zafiz berkata...

ish! hangpa ni..............
burung tu sebagai contoh ja......
tp, mmg ada yg mcm ni.....
permainan mmg full la.....
dgn suara dll.

mmber aku penah tgk dan pegang brg mcm ni......

aku dah cerita dulu dlm TTf......
nnti aku update semula buat tatapan umum...... k?

kalau dapat yg mcm ni.... simpan elok2, mmg xmenghampakan....

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih