Pengikut

Isnin, 28 September 2009

Sangkar merbok & Sangkar layang.....


Sangkar layang dan sangkar merbok yg baru siap diisi bekas makan minum..
..


Sangkar layang murah khas untuk Burung baru tambat hehehe.....


Sangkar Merbok,,,

Ada la tu yg nak kena masuk.......
Bukan apa, tiba2 je terasa nk bela merbok...(dgr2 bunyi)




Lagi... siap bekas makan minum daa......
hai.... yg mana laaa kena masuk ni..........



Gambar burung menyusul kemudianlah.........

10 ulasan:

azmi bin abdullah berkata...

din,
tu diaaaa...sangkar dah standby noh.apa lagi burung baru kasik naik la.kalau ada burung hat tak dak sangkar kat somban ada...ha..ha....

din...zafiz berkata...

nahh haiii..... ha ha
mie,,
hg tgk sangkar kosong tu.... tgh tunggu brg somban... keh keh...

layangmas berkata...

din...

laaaa...aku igt tadi din juai sngkar rupanya nak letak brg dia...hehehe

layangmas berkata...

ssh dak main merbuk nie din...tgk kawan2 dok main merbok mcm terasa nak main mikat merbok pulak...

din...zafiz berkata...

sangkar xjual tu rul.... kih kih,
ni gambar sblm raya, skrg dah ada isi... hahaha
nk jd pikat kot yg sshnya.... ssh belakang kira, yg ptg cuba dulu....
aku grm tgk merbok byk sgt, tu yg bela... kot jadi pikat mau bungkuiihhh,,,,hehe

main masa pikat terkukur meluruh laa..

layangmas berkata...

ya ka din...baguih jgk nooo idea hg nie...tapi aku langsung takdak asas main merbuk nie...

ayamskudai@yahoo.com berkata...

din...
taktik lama tu....guna sagkar murah...burung baikk tu....hahaha...

din...zafiz berkata...

tu tektik pukau..hehehe
bro aymskdai ni mcm penah buat jek?
hehehe.....

din...zafiz berkata...

rul... xda asas kita bljr la....
hehehe

layangmas berkata...

ok2 nti hang ajaq aku noooo...hehehe

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih