Pengikut

Ahad, 13 September 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Kepada sahabat2 TTF, MF dan pengunjung2 blog ini........
Menjelang Aidilfitri yang bakal tiba ini, saya ingin memohon ampun dan maaf sekira ada salah silap sama ada saya sedari ataupun tidak sedari...... Sesungguhnya yang baik itu dari ALLAH dan yang kurang itu adalah dari kelemahan dan kekurangan saya sendiri.....


Semoga kita bertambah gembira dan ceria dan mendapat kebaikan dari ALLAH swt. semasa meraikannya.... Insyaallah.




SELAMAT HARI RAYA.......

4 ulasan:

layangmas berkata...

salam din...
aku pun mcm tu juga din...mintak ampun dan maaf sekiranya aku ada terkasar bahasa hg...selamat hari raya maaf zahir dan batin dari kami sekeluarga...

azmi bin abdullah berkata...

din,
selamat hari raya maaf zahir dan batin...lepas sembahyang raya ambik cetok teruih masuk kebun muah..ha..ha...

DinZafiz berkata...

nah haii.....
mie,,,, bgs gak tu......
tp,,,,
mau kena pelangkung dgn mak mentua.....

kih kih kih......
hehehe

Geng Mikat Klang berkata...

salam Din,

Waaa, dah ada blog rupanya....tahniah.. sorry lama tak jenguk blog tu yg tak tau member dah ada blog tuh...

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih