Pengikut

Khamis, 13 Ogos 2009

Laporan memikat 12/04/09 ahad

salam kwn2...

lama xmasuk TTF

br ni internet prblm kat sek.


laporan memikat.

pikat : racik. sldg gntung.
lokasi : ladang steven
pokok sawit kecil.


pagi ahad. tengok cuaca mendung aje....
dalam ati nak g ke x ni....?
hmmm..... pikat pon dah lama xturun,
tanpa pikir panjang..... ambik pikat terus g ladang steven. mmber cakap kat sana ada BH sdp.

sampai aje, ada dgr BH bunyi.... kejap2 lambung guk. kejap2 merap.....
merap slow je.... BH buat suara ibu.....

dalam hati..... hai lain macam je BH ni..... dah la dia sesekor je yg bunyi.... rajin btl.

apa lagi,,, cari laman pacak pikat.

pikat terus lambung guk.... merap2 lwn ngn BH.

dipendekkan cerita......

BH panas, sampai. terjun laman terus. sambil lawan nguku.....
BH nguku pikat nguku. pikat undur ckit bg BH masuk.
BH rapat lagi..... terus kena racik. hehehehe


BH dah kena pon nak pukul pikat lagi.... pap2, pikat pon pap2 gak.

dah2 jgn lwn. aku nak balik ni.


naikmotor



belakang


kepala



ekor



manik




atas sebab tertentu BH ni aku lepas semula di situ juga.....

2 ulasan:

layangmas berkata...

awat din hang pi lepas BH 2 tgk gaya molek brg 2...cuba khabaq mai ckt kat aku nie ha...mungkin ada pelajaran drpd pengalaman hang tu din...

din...zafiz berkata...

lepas sbb ada pelik ckt........ dia berdengkur dalam jut....... lain macm ja...... nk mcm menegur pon ada......

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih