Pengikut

Khamis, 13 Ogos 2009

LAPORAN MEMIKAT 07/07/09 SELASA, (DIN)........

LAPORAN MEMIKAT 07-07-09 SELASA

LOKASI:(hutan kecil) tepi klinik.
JENTERA: 2org....
PIKAT: RACIK
MASA: 5.45PM.

Mcm biasa blk kj aku rehat2 kat umah...... tap2 hp aku bunyi.... agak2
tgk2 otai call ya betoi .......... hehehe,,,, ptg ni ada kj ka? otai tnya....... ya betoi tanya ada makna tuu........... malu (apa lagi,,, ajk mikat la tu)

aku bw pikat racik, otai bw pikat jebak dia(gagap)
Pkul 5.45 kami gerak naikmotor naikmotor

sampai di lokasi kami dengar BH..... ada seko BH tu suara tinggi.... lambung guk sedap btl.
otai senyum ja....din hg ambik brg ni....(otai suruh) malu

aku nk p kedepan(kata otai) agak2 ....... pelik btl aku tgk org tua ni...... malu

tanpa buang masa aku pacak pikat..... sambil tu tgk otai, dia p pasang jebak kat hujung jalan........
pikat aku pon buat kj mcm biasa.......BH xsampai geram
bukan laman dia ni........... ya betoi

aku pon ubah laman lain...... kali ni insyaallah ya betoi
mcm biasa pikat buat kj..... lambung guk 2 3 patah terus sampai BH yg di idamkan....
sora sedap.... merap A, selang pon ada......

BH betul2 duduk atas tunggul beradap dgn pikat...... pikat pon tekan2, bH pon lawan2...
xtahan dengan pikat BH pon terjun..... terjun mcm daun kering.....

pikat terus nguku2, BH pon nguku.... kakakau kakakau laaaa.........
BH gagap rupanya........ aku tgk BH dah dekat dgn pikat, ingat dah kena rupanya xlagi.....
aku tgk BH tawaf pikat......... aik bila nk kena ni?
pikan nguku2, BH pon nguku terus masuk laman.... aku tgk BH dah tarik kaki.....

aku pon ambik BH.... bungkuiihh....
inilah hasilnya....

kepala


TEPI


kaki siap ada tali kaki


ekor sebatang


otai senyum ja..... dapat ka? hehehe.....
ni ha dapat seko..... siap ada tali kaki.. patut la lambat mask laman....

ni pikat org, pakcik mmg suh hg mikat brg ni....(kata otai sambil senyum, senyum ada makna) ya betoi
bagi kat pakcik la brg ni........ pakcik nak tambat....

lps BH masuk dlm jut, aku pon bg kat otai...... rezeki dia..... ya betoi

lepas tu kami pon balik
naikmotor naikmotor
_________________
din

Tiada ulasan:

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih