Pengikut

Khamis, 13 Ogos 2009

LAPORAN MEMIKAT.. 11/07/09 SABTU PAGI.....din..........

SABTU PAGI....................

LOKASI: LADANG SAWIT PERSENDIRIAN POKOK KECIL.
MASA: 8.15 PAGI.......
TARIKH: 11-07-09 SABTU
PIKAT: PIKAT RACIK


Minggu ni semua program xjadi...... nk balk kg pon xblh.... last minit ada panggilan seminar di segamat hari sabtu pukul 10.30 pagi......
geram

Jadi aku ambik la kesempatan utk memikat jap ya betoi .... agak2 smpai pukul 9.30 pagi dah la..... malu

tgk jam pkl 8.00pg ya betoi dlm hati sempat lagi main selaman dua ni.......... ambik catok terus masukkan pikat racik ya betoi start moto terus g naikmotor

sampai dilokasi dgr BH,,,,, ada seko tu suara mmg aku berkenan..... cari laman terus pacak pikat ya betoi ............... pikat terus wat kj mcm biasa..... aku baru nk sedap duduk nyorok tiba2 pikat menguku2...... tgk2 BH tu dah sampai.....

pikat nguku2 lagi BH terus terjun tp jauh dari pikat ckt..... BH terjun siap bw aweks.... aweks dia pon terjun gak ya betoi
pikat ayat BH.......... BH mula gelisah2......... BH terus nguku sambil berjalan ke pikat..

pikat nguku2 gak.... BH himpit msk laman nk pukul pikat............ xsempat BH nk pukul pikat aku tgk dah tarik kaki..... BH betina hanya memerhati............ ya betoi

aku terus keluar ambik BH...... bungkuuihhh.......
tgk2 kena ujung jari daaaaa (kuku)

inilah hasilnya...........


body


kepala dan manik


belakang


lepas tu balik........ naikmotor nk g seminar...................

Tiada ulasan:

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih