Pengikut

Khamis, 13 Ogos 2009

LAPORAN MEMIKAT 03/07/09 JUMAAT...............

laporan memikat jumaat. 03-07-09

LOKASI: KEBUN PENEROKA
TARIKH: 03-07-09 JUMAAT
MASA: 5.00 PTG
PIKAT: RACIK


Hari sabtu dan ahad ni aku xblh g mikat.... pasal ada kj...(gi melaka) malu
jadi....... ambik la kesempatan mikat ptg td....... ya betoi

Kebetulan pula Pikat racik dah lama xbw..... ambik cetok terus msukkan pikat.........
pukul 5.00pm aku gerak.....

naikmotor

kali ni aku pilih lokasi kat kebun (pisang) peneroka.... pasal hari tu dia kata ada brg sedap la juga...., ank dia mikat xdpt..... aku nk mencuba nasib ja..... malu

sampai dilokasi dgr BH..... ada la yg sedap... sora B+ tapi merap jadi sora A dan (tarik akar).... mainan ada la serba cikit2 je.......

laman 1 BH tu xsampai.... sbb bukan kwsn dia.....
laman 2, aku cari pot yg aku yakin dia sampai.... pacak pikat. pikat buat kj mcm biasa. xlama lepas tu BH lain sampai guk 2...... ces aku bukan nk dia... geram pikat merap2 BH guk 2 terus terjun (sora B).... pikat terus nguku2, BH pusing2 dekat racik..... adoi aku nk yg lain yg lain pula turun..... tanpa pk pangjang aku pon bagun.... ambik batu 2 3 ketul aku baling kat BH (halau).......

BH pon terus terbang.....hehehe, lega aku....lepas BH guk 2 terbang,
pikat terus lambung guk mcm biasa..... xlama pas tu BH yg diimpikan sampai malu

pikat terus tekan2...... BH pon tekan..... lama gak pikat ayat BH,,,,,,,
dipendekkan cerita.........
akhirnya BH pon terjun (marah Kot)

pikat terus nguku2,,,, BH pon sama..... BH pusing2 berenti....pikat terus himpit pukul BH.... aku tgk BH dah tarik kaki....hehehe
malu

dah kena racik rupanya......
aku pon terus keluar ambik BH............

tgk2 BH muda lg rupanya........ ya betoi

inilah hasilnya...
...

atas



kepala


pastu aku pon blk............

Tiada ulasan:

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih