Pengikut

Ahad, 7 Mac 2010

Tersungkur jua.... 7-03-2010 ahad ptg

Assalamualaikum....

tarikh:7.3.10
Lokasi: Muadzam shah
PIKAT: Racik. TUAH K-O
Jentera 2ex5 = 3org

Petang ahad org umh ada kj dimuadzam.....jd ambik kesempatan la. hahaha
punah sungguh kaki brg ni weiii, pantang ada masa nk melaman saja...
terus roger mmber muadzam.... aku nk p mzm ptg ni.... jom melaman?
dia kata ok.... cantikkk!!!



Sampai mzm rilex dulu.... tut tut mmber sms. tnya dah sampai belom?
dah.... ni ada kat umh ipar.... katanya sat lagi aku dtg...
tgk kt luar mmber dah sampai, perasap dulu, pastu mmbr ajk p umh dia.
sampai umh mmber. pekena ayaq dulu... cuaca panas lagi ni weiii....
sambil tu dia roger lg mmber..... turun x? turun.....
jd kami p bertiga.....
aku naik dgn mmbr. i follow pasal mmg xtau pot depa.....
- BMS tau kot? hehehe



sampai pot pertama xda bh.....
p pulak ke pot kedua.... bru dgr BH bersuara....
kami rilex dulu... dgr2 mana hat berkenan... smbil tu balut daun pucuk la dulu geng...



haaa... masing2 dah ada BH yg berkenan.... kami mula berpecah,
kwsan ni berhampiran kebun org, bersebelahan dgn hutan dan kelapa swit besar.
bw tuah terus ke pokok sawit besar atas bukit...
hat berkenan duk bunyi dlm hutan....
cari pot pacak tuah. terus halimunan blkg pokok laaa.....



Tuah buat kj mcm biasa.... panggil2 BH pon sampai....
maka ayat2 cinta pon bermula. BH terjun.... ceeeeyyyyy nampak mcm nk masuk kot belakang,, pastu pusing sana pusing sini sambil duk cangkoii......
lompat sana lompat sini.... amboiii hg.....
tuah lyn lg.....
kali ni BH masuk depan..... semakin rapat sambil angguk kt tuah...
TAP! terjerat.... sangkut racik... bungkuihhhh.....
inilah rezeki ptg ahad........ kopi o lg.....



sekian.....

t-m2

7 ulasan:

Azmi bin Abdullah berkata...

hang pun kutip hat Kopi 'O' gak ka Din... amboiiii haaaaaang...

Tanpa Nama berkata...

Bungkuss lagi sahabat aku ni...tahniah weii.Betul ke BH tu kopi O?...Cantik pot tu...

BMS

CHILI DE' NGUKU berkata...

amboiii din..sempat lg tu menapau. anyway, tahniah la ye..aku lama dah x menapau ni. duk ngajor BB je..

din...zafiz berkata...

azmie....
hg marah ka mie.......hehe
aku pon nk main hat kopi o jer....
janji mau bunyi mie kn?.....


BMS.....
ini bukan cobaan.... ini btl2...
BMS BH muadzam cari hg tu.....
pasal baru ni hg tapau geng dia....


chili....
begitulah kalau nk ada denak...
ajr dan ajr lagi....
tp, kalau hg peturun denak bungkuih saja la kn?.....
hehehe

tq all my preng..........

Long berkata...

sakannn tahniah

Geng Mikat Klang berkata...

pulun din pulun, kopi 0 plak tu.

din...zafiz berkata...

long... GMK....
hgpa pon sama...

Terima kasih....

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih