Pengikut

Ahad, 7 Mac 2010

BBP ... KE 2??? bunuh?.................07-03-2010 ahad

07.03.10
Ahad 10.45am
BB(percubaan ke2)
Teknik Jebak.

Pagi ni mmg xbercadang nak mikat... pasal? mau racun laman rumah daa....
Dah siap! tgk jam 10.30am... dgr BB blakag umh lain mcm je.... tambat pon tahun 2010 ni juga......BB ni pon 1x pon xpernah bw lagi.....mmmmm



xpaa.... hari ni aku nk test ko.... mau bunyi ka x? mau berentap ka x?
teknik pertama ambik jebak masuk BBP....
start kereta g ke kwsn tempat kj.....



buat kiraan lebih kurang sangkut BBP.... dr jauh dgr BH berbunyi.....
oooo ada kau yea..... hehehe
tgk jam....5minit xbunyi,10minit xbunyi,15minit pon xbunyi.... ala biasa la tu mengajar BB.... sambil tu balut dulu geng hehe. masuk 25minit BBP bunyi...
permulaan dengan perap.... kemudian diikuti dgn lambung guk....



jeng jeng.... BH mula gelisah..... BBP lambung guk lagi..... dlm ati rasa mcm ada peluang jew..
TAP2! BH sampai...... apa lagi, berentap sakan la.... BH nguku, BBP nguku, BH perap, BBP perap..... nah hai..... bagus2.ada barang ke BBP ni? ala... biasa la BB kopi o jew.....
BH bertukar ranting saja.... ats bwh, ats bwh.... ceeeyyyyy pastu buat2 hinggap xjadi atas jebak..... oooo pandai ko yea BH. dah ada pengalaman yea....



berlarutan sampai 20minit.... BBP xkasi peluang langsung...... bunyi dan bunyi lagi.... lama2 BH xtahan TAP!!!!!!! terjun juga akhirnya.......
pruuuppppp.....bungkuihhhh BH kopi O lagi......
inilah hasilnya.....



Blh la BBP, pertama kali bawa laman pertama kau dah bunuh BH kopi O..... kira tq la... ada masa esok lusa ko buat kj lagi yea.......

SEKIAN.....

t-h2

3 ulasan:

xreal006 berkata...

TUDIAAAA...BBP ver2 dah keluar..memang meletop la pasne..1st time bawak dah bungkuih.

din...zafiz berkata...

keey
BBP ver2?.....hahahaha
BB saja nk jaga hati tuan kot....

maila......

Zul berkata...

Tanniah

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih