Pengikut

Khamis, 11 Mac 2010

LAGI? BBP ke2 mengganas....... BH ke2.. 11-3-10

Tarikh:11-03-2010
Waktu:Lepas asar
PIKAT: BBP(percubaan ke2)
Teknik:jebak

tudia aihh... minggu ni xturun pon lagi... pasal duk sibok ja...
Member pulak bgtau semalam... Katanya ada BH kopi O. dengan pikat dia xmau terjun. pelik gak?
jadi, kami set ptg ni, lepas asar.... minta dia turun sama, pasal pot BH tu aku xtau.
mmber xbawa pikat.
Kali ni aku masih lagi nk menguji BBP.... adakah semangatnya masih kental? adakah dia betul2 membunuh?....



Bukan apa... sebelum apa2 hal biarlah pasti BBP tu ok.....
Jangan indah khabar dari rupa pulak......
kali ni BBP masih lagi diuji dgn teknik jebak...

Dipendekkan cerita, mmber tunjuklah pot BH kopi o tersebut.....
oooooo disini die main yea? aa mmber tersenyum.....



Setelah membuat kiraan lebih kurang, maka jebak mula diletakkan.....
BBP.... ni kali kedua aku bw, ni juga merupakan laman pertama.....kau buat kj elok2 yae? hehehe.....
Setelah siap aku pasang, kami pon rilek tepi jalan sambil membalut la dulu....... haha



xlama BBP mula bersuara..... cepat plk hg bunyi noooo....baguih2...
perap2 lambung guk.....
suasana masih sunyi..... BBP buat kj lagi......
kemudian barulah kedengaran BH menyahut.........



Kemudian BBP menekan2.... semakin rapat suara BBP.... ayat2 cinta mula keluar...
Kami pulak xnampak BH. nmpak pon mcm BH betina yg terbang....
BBP semakin menggila..... kemudian menguku2..... pastu senyap!
aiii kena dah ka?.... maka aku pon p tgk..... laaa rapon dah terkatup?
dah ada isi kau yea......
BBP bunuh lagi..... inilah hasilnya...... bungkuihhh....



Tq BBP. ni BH ke 2 kau bunuh...... lain kali kau buat kj lagi yea.....
syukur alhamdulillah....

-BH dlm simpanan mmber...

SEKIAN.

8 ulasan:

xreal006 berkata...

bbp ver 2 pun ganas sungguh..bbp ver3 tak dak ka?hahaha

azmi bin abdullah berkata...

kalau dengan hang aku x tau nak kata apa dah Din oooiii.....bila la aku buleh merasa pikat macam hang....

CHILI DE' NGUKU berkata...

tahniah din...BB hang memang baguih noo..kali ke3 bawak bunuh lg tu..insyaallah...

Zack berkata...

Tahniah din........bungkuih lagi.Pulun sakan hang no.

din...zafiz berkata...

keey...
BB ver3 xkeluar lagi.... hahaha
dlm proses....


azmie...
pandai hg buat lawak noooo....
hg punya BB lagi ganazzz.... berlapis2....power plk tu...


chili....
xbaguih mana la... mungkin saja nk bulih ja kot.... hehe


zack....
pulun jgn xpulun... haha
ank BH dah tumbuh manik ka?


TQ all my prenggg

ayamskudai@yahoo.com berkata...

salam din,
lama dah x masuk blog sahabat...keje..keje... not too late wish u congrat...lagi & lagi...

Geng Mikat Klang berkata...

Hang jadi tukang tolong tangkap kat member pula din oiiiii.....hebat tuh...

din...zafiz berkata...

wslm kahar....
aku tau hg bz kahar...
apa pon tq memperingati aku... hehehe
hg pon sama bungkuih... lg dan lagi


GMK....
dak aihh...
tolong2 cuba jew tu....
kalau dapat rezki member2 la....
hehe
tq

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih