Pengikut

Khamis, 7 Januari 2010

BB percubaan 2bln... bH terjun

Assalamualikum......
07-01-2010 khamis
bb:percubaan
masa:5.00pm

Petang ni cuaca mendung ja..... pasal pagi tadi hujan kot.TP nampaknya macam nak balas lagi hujan ni.......

xpa rilex dulu la..... layan PTT dulu dengan bro azmi kita.... hehehe
selepas beroger2, aku pon tgk bb.....
Ptg ni nk ajar bb percubaan la.... xpernah pon ajar main racik... inilah pertama kali.....



sampai dilokasi sunyi ja..... bh xgalak pon..... cuaca mendung.....
aku cari pot terus pacak bb percubaan....
Dah siap, terus g ke pondok sambil balut rokok daun.... hehehe

xlama pastu BB bunyi..... aiii bunyi hg nooooo.....
aku pon terus himpit la.... bb lambung guk pastu menekan2 kuar selang..... wah satu permulaan yang bagus ni..... hehe



xlama pastu bb senyap.... pastu duk melambung2 saja main angin.... aik? kenapa pulak hg ni? ada sewah ka?..... pastu aku nampak BH sampai....
BB lambung lagi BH terus terjun..... nah haiii.....
satu petanda yang baik ni.....

BH semakin hampir ke bb.lebih kurang 1jengkal keracik... bb pulak semakin menggelupur2 kuat.
BH mula terbang nak kepokok atas bb... bb menggelupur lagi... aiii semakin teruk ni......

aku terus keluar halau BH dan tgk bb....
sekali tgk semut dah penuh.... mana pulak mai semut ni.... masa pacak tadi xda pon? mmmmm....macam ni la main racik.... kadang2 kita tertipu dengan laman... semut pulak pandai duk kat lubang. sabaq jela.... kesian bb aku..... semut hitam hat besaq pon ada duk kerumun dia siap ketik la tu.....

bb mengelupur sampai berdarah2 kepak kiri kanan..... adoii... kesian hg..... sorry nooo.......



ubah bb tempat lain buang semut..... byk btl semut kat badan dia....
aku nak kutip racik pon siksa habis semut duk ketik kaki.

dah clear aku pon rehat jap bg bb bertenang.... pacak tempat lapang nasib baik bb bunyi.... cukup la tu bb percubaan belajar rack pertama kali.

PTT azmi..... borak2 dia kata dia nak mikat gak ptg ni..... hehehe

kul 6.10pm aku pon balik....

2 ulasan:

Azmi bin Abdullah berkata...

nampak gaya bb hang kena posting tu din...tak serasi ngan hang tu.

din...zafiz berkata...

hahaha.... ya ka mie?
dia xblh lagi posting sana.
ijazah xdapat lagi..... hehehe

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih