Pengikut

Ahad, 19 Mei 2013

Kini Randok boleh diharap.... 18.5.13

ok, setelah beberapa kali saya bawa rasanya kini Randok boleh diharap... Laman semak, pokok sedang, pokok kecil,kawasan yg agak gelap, main pagi, main petang, main jauh, main 1hari semua ini saya telah uji pada randok.... nampaknya ia agak sukar mengecewakan saya....... bukan ada niat apa2, sekadar bercerita... mungkin ramai yang tidak tahu tahap yang betul2 boleh dipanggil denak.... secara ringkas bagi saya Denak itu tahapnya agak berlainan dengan BB. BB pula berlainan dengan denak..... BB bagi saya walaupon bunuh 10@20 keatas tetapi blm lulus dengan ujian diatas... ia tetap dipanggil BB.... -Berasa malu kat kawan2 jika bawa denak tapi tak nyanyi...... nak meletakkan nama denak Tua pon paling2 tidak, lulus dengan ujian diatas..... tak percaya tanyalah denak tua @ denak nom1 kwn2, selalunya amat sukar untuk dilepaskan pada org lain... kerana apa? kerana dah sampai tahap yg telah ditetapkan......... tapi jangan sampai takbur... baik denak, baik kita takda yang hebat selamanya... yang hebat tu Allah taala, ni semua dia yang punya..... :) pisssyoooo BH ni dapat baru ni dengan Randok....

Tiada ulasan:

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih