Pengikut

Ahad, 19 Mei 2013

BB baru sendiri dapat sendiri bikin.... 16.5.13

Seperti biasa... selepas BB lulus dengan teknik jebak, saya mula ajar teknik racik... kadang2 saya terus ajar dengan teknik racik... nak ajar pon tengok atas burung juga... kadang2 ada burung yan perlu kita ajar secara berperingkat..... mood burung kita kena tgk juga... BB ni kali kedua saya ajar main racik... masa mula saya ajar dulu, dah bunyi BH sampai dan berentap... BH terjun masuk kot belakang... belaga sekejap dan saya halau..... ok ni masuk kali kedua saya ajar... kali ni saya niat nak bagi BB ni ambil lesen bnuh teknik main racik tanah... niat saya tercapai... BB tak kecewakan saya.... teradap dan bungkuihhh aka tapau.... pelajaran seterusnya pada tuan baru, tapi BB ni tak pindah tangan pon lagi... saya rehatkan dia.... saya nak ajar yang lain pula........ ini hasil dgn BB baru.... Latar belakang BB, sendiri dapat sendiri ajar -BB sora kasar lembut... -selang sulam -nguku agak panjang sedikit... -guk 1

Tiada ulasan:

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih