Pengikut

Sabtu, 20 Februari 2010

Sibongkok bunuh lagi.......



LokaSI:Tepi padang
Pikat: sibongkok (pikat jebak)
Teknik: jebak
Tarikh: 12-02-2010
Hari: Jumaat.
Lambat la pulak masukkan dlm blog......hehe
Baru ni, mmber bawa sibongkok ku...
inilah hasilnya............



BH disimpan oleh mmber......

9 ulasan:

CHILI DE' NGUKU berkata...

tahniah bro...si bongkok dan tuannya mengganazzzz...

din...zafiz berkata...

ganas ka...... hehe
hg lagi ganas chili.....bungkuih BH saja...
tq

kohjai berkata...

banyok senjata aok wei......xdan koi nak ngejonyer...tahniah

ayamskudai@yahoo.com berkata...

din...tu yg masuk blog...yg x masuk blog kat ladng tu dah pnuh...

Azmi bin Abdullah berkata...

kalu pikat dah molek...tak kira sapa bawak tapau sokmo...bila la aku nak buleh pikat macam hang ni din ooiii...

Geng Mikat Klang berkata...

tu baru sibongkok kalu yg x bongkok, maveless lagi agaknya....

Zul berkata...

Tanniah kepada tuanya dan juga sibongkok.
bongkok pun bongkok lah janji rock.

Tahniah bro Zafiz

din...zafiz berkata...

tudia aihhhh....
ayat hgpa semua power2 hehee....

TQ kohjai, man, kahar,mie,zul

hgpa ni lagi hebat2 belaka...
aku baru berjalan hangpa dah berlari....

xterkejor wei.....

Long berkata...

salam

todiaaa aihhhh bungkuih sesaja hang nooooo.sakan.tahniah

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih