Pengikut

Ahad, 7 Februari 2010

Angguk terjerat... 07-02-2010 Ahad

Assalamualaikum...

Lap memikat ahad 7.2.2010
Lokasi: ladang sawit pokok kecil.
Masa: 6.oo pm
Brg: BBP
Teknik: racik pelepah 9mata.



6.00 ptg turun.... nk g awal ada kj sikit, lagipon cuaca panas.....
Sampai dilokasi dgr BH.... ada dgr sora sedang duk bunyi..... pastu senyap...
hmmmmm...... xpa....mungkin cuaca masih panas lagi kot...



Cari pot terus tambat BBP.....
mcm biasa BBP buat kj, berguk dan menekan.... agak 20 minit baru BH sahut.....
BBP dgr BH, terus panggil lagi..... xlama BH sampai......



BBP pon terus sambut dgn ayat2 cinta..... BH pon menjawab, namun masih blm mahu terjun..... cisssss!..... BBP kasi pula janji palsu.... baru BH terjun atas pelepah...
tp, jauh la pulak dgn racik.... BH terjun dekat pelepah pangkal sawit....



BH ni xda kj lain kot dari tadi duk setuju je kj dia..... aku punya ni dah BB... hg duk kj setuju je... setuju xmau jalan pulak tu...... balut toksah cakap la,, pas balut2... yang pinggang pulak naik kebas dibuatya.... mklumlah xblh nk gerak.... hahaha..... dalam hati pulak nk rasa mcm nak halau BH ja... pasal hari mula makin gelap ni........ adoi.... mcm2 ada.... tggu la 10minit lagi tgk mcmna......
BBP kasi gagap dll baru la BH mau jalan sikit.... agaknya percaya pada janji palsu BH terus lompat kelaman racik.....
ceeeyyyy..... sambil duk bg buah angguk dia la...... agak rapat ja, BBP bagi penangan... BH terus melambung.... BH nak hinggap pelepah sebelah dah xboleh. kaki dah terjerat dgn racik..... sekali tgk rupanya racik kena di paha BH.
Tgk jam dah pkl 7lebih, ambil BH, kemas2 sikit, bungkuih dan terus balik....
inilah BH tu........



Sekian...............

t-k2

10 ulasan:

Zul berkata...

Tanniah din... makin ramai yang main pelepah ni....
Tahniah tahniah... hebat bro

din...zafiz berkata...

terima kasih zul..... biasa2 je...
tukar2 selera je zul. tu yg main pelepah pulak tu...
hehehe

Long berkata...

salam

tahniah.sakan depa la ni semua main pelepah dh ni.x lama lg dpt title KOP la din oiiiii.pengganti malek

azmi bin abdullah berkata...

Tuuuu diaaaa... satu lagi "Waris Jari Malek" dan lahir. Walau Malek jauh di mata tapi ilmu dia tetap dalam ingatan. Din, hang amik PJJ (Pengajian Jarak Jauh) ka ngan Otai malek?Anyway, weldone Bro.

din...zafiz berkata...

terima kasih LONG& AZMIE....

KOP? uiihhh! xlayak lagi aku ni....

belajar dan belajar lagi......

betoi ka... betoi ka mie ngn long??
hehehe

CHILI DE' NGUKU berkata...

tahniah bro...tapau jgan x tapau. Hang memang otai...

kohjai berkata...

phergh bro....tapau xdak kesian.....tahniah...ilebiu tabik 18x

din...zafiz berkata...

chili.....
hg lagi terra apa.......

TQ geng.......

din...zafiz berkata...

kohjai....
ilebiu to.....

hg lg ganazzz.....

TQ bro

CHILI DE' NGUKU berkata...

hang dah lama main din..aku br menetek ni. Hang la otai..kohjai, azmi dll pun sama.

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih