Pengikut

Selasa, 12 April 2011

Lama tak bubuh. Bagi blog Lancar sikit.....






Racik tuah dan jebak BB

8 ulasan:

azmi bin abdullah berkata...

Bila la aku nak buleh denak serupa hang din oooiiii...hang dok tapau sokmo,aku jugok yang manjang tapau nasik lemak,mee tiaw,teh tarik...jenuh weiiii... bakmai denak power sekoq...huhuhu...

din...zafiz berkata...

alah mie... kita ni senasib jer....
denak xpower. org lain semua duk pakat pulon... ni ambik pon BH hat lebih2 org mikat...huhu sedey btl la....

Terkukur power berkata...

Salam...Bro Azmi....Din..

Saya pun macam Bro Azmi dah bermingu x menapau nih....Tension2...

Geng Mikat Klang berkata...

syok main jebak din, tepi umah org pun tapau..

ayamskudai@yahoo.com berkata...

bagi le tips2 setting jebak..kawn x pernah dapat pakkai jebak..huhu
p/s kadng2 perlu gak main jebak nih

CHILI DE' NGUKU berkata...

emmm...tapau dan terus tapau...koi jugok hok letih bawak BB jer...

xreal006 berkata...

blog berwajah baru..dah stat menapau noo..tahniah2.

din...zafiz berkata...

-keey, chili,GMK,aymskudai,t.pwer.
oh my frnds...

untuk teknik jebak tu.... rasa mcm xpower jer lagi nk ajar kwn2..hehe
insyaallah ada masa dan kelapangan.... terima kasih atas komen anda.....:)

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih