Pengikut

Ahad, 17 April 2011

cobaan 17.4. 11 Ahad..... by Dinzafiz

Assalamualaikum kepada semua peminat terkukur...

Sekadar laporan ringkas dari saya Dinzafiz...


Pagi Ahad 17.4.11
Lokasi Taman.
Teknik Jebak.
Pembunuh:BB baru ajar main jebak bunuh xsampai 10 lg...

Rasanya lama dah xbawa bb turun... maka pagi ni saya nk test dia,adakah blh g jauh? atau kelaut saje.... jam 7.30 saya pelawa ank sedara saya, hg nk tgk pakcik mikat tak? Dia senyum ja... nak ikut la tu.... kita p sat ja. pasal pukul 9.00 pakcik nk p buat rumah jap...hehe....

Sampai dilokasi dgr BH... kemudian pasang... pakcik mcm ni jer ke pasang jebak? tnya ank sedara... mcm ni lah aku pasang ringkas jer. tu la budak2 byk tanya maklumlah xpernah tgk org mikat. masih lagi di sek rendah katakan...hehe....

OK dah siap pasang. Apa lagi nyorok la.... sambil dok nyorok ank sedara duk main teghebey (lastik)... ala sian plk tgk hg nie.... jom kita p ronda2. habis brg mcm na? tnya ank sedara ku.... ala brg tu biaq p la.... sat g kita tgk....

Setelah ronda2 kami pon p tgk brg semula.... Dari jauh dengaq dah BB ku menekan2 kemudian senyap. kena dah ke pakcik? jap p tgk sat. dah kena la. Bungkuih....

inilah hasilnya...


......................................................................

PETANG Ahad PULAK!... 17.4.11 TUAH HATRIK

Semasa duk buat rumah, mmber duk tanya :ptg ni hg p mana?
Aku:awatnya?
Member: jom mikat?
Aku: boleh gak......hehe

Lokasi: Sawit baru tanam.
Pikat: TUAH K-O
Teknik: racik.
Jentera: Kami p 4orang semua main racik.
Masa: 3.15ptg

Sampai dilokasi Kami dgr bh.... sunyi jer...
pusing sana pusing sini.
Diringkaskan cerita.... masing2 dah jumpa BH target...

Alamak! nk hujan la plk. BH atas bukit duk menekan tu, hati goyang ni. tap2 tap2 hujan duk turun. xpa aku percaya kan hg Tuah. cari laman pacak TUAH.
Tuah tekan2 BH sampai.... ceeeeyyyyy... BH pusing macam helang tu,
kemudian teradap, kemudian terjun!... kemudian bungkuih...................

inilah hasilnya...




Laman berikutnya:::

BH suara sedang tinggi....
Cari laman pacak TUAH.

Tuah pon buat kerja... pada awalnya BH xlayan.... tapi disebabkan bh geli telinga dgn suara tuah, maka dia p tgk la juga.... tanya kabaq kot. 2BH terjun dilaman. sekoq kalah kena pukoi dgn BH lain. hat menang menguku2 sambil himpit Tuah....
Tuah layan.... pusing sana pusing sini BH pon tersungkur..... Bungkuihhh....

inilah hasilnya....


Laman berikutnya...
bh idaman member....
aku: Mai pinjam jut hg sat.
member: awatnya...
Aku: jut aku ni kalau BH duk kelupoq jenuh plk aku nk pegang.... bukan apa takut BH lain dengaq......
-hgpa pembaca mesti tau punya, kadang2 BH yg kita dapat ni akan mengkantoikan kita semasa memikat... bila memikat di pokok kecil kebarangkalian BH akan sampai dari semua arah. kadang2 BH sampai belakang kita. brg dalam jut plk kelupoq... moralnya bawa jut lebih.....k

ok, laman dah jumpa. Pacak lagi Tuah...
tuah buat kerja dan lambung guk.
BH geli telinga, pap! sampai....
berentap lama. BH masih lagi xmau terjun. setelah Tuah buat suara ibu barulah BH terjun.....
nguku sana nguku sini. Bungkuihhhh...... syukur alhamdulillah

inilah hasilnya....
/>




Ambil BH masuk jut kemudian aku bg kat mmber. mmber senyum jer....
hari makin petang... kami berkumpul di motor...
aku ambil 1 lagi bh bagi dekat mmber sorang lagi.... ingat! memikat ni sekadar hobi, jgn la pulak kita berkira sangat.... yg penting mmber aku gembira....

Apa pon apa yg aku tulis ni sedakar diari dan hiburan untuk pembaca... apa yg kurang dan yang lebih maaf yer.... kita kena ingat hak milik alam dan isi didalamnya semuanya milik ALLAH.....

Semoga anda terhibur.......

4 ulasan:

ayamskudai@yahoo.com berkata...

melatopp...tahniah2..

xreal006 berkata...

Bila BB dah naik form..tuah pulak kembali mengganaz..penuh lah ladong nampaknya..tahniahh din, hat aja tuah nee.

Zul berkata...

Tahniah

din...zafiz berkata...

Zul-, keey dan bro aymskudai...
Saja nk bulih kot...rezeki...hehe

tq my frnds...

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih