Pengikut

Selasa, 4 September 2012

update sikit...

assalamualaikum.... alamak! lama betul tak update blog nie.... hang duk buat apa dinzafiz oii... tak memikat dah ka? rehat lama nampak? hehehe... rehat la dulu sat.. dok layan hat lain sama...... bertalu2 ujian menimpa... kawan2, dok ajak ni dok ajak nu.... maka layan belaka... -tang burung plk. kadang2 sambil2 dok baring2 kepala dok mikiaq juga hat mana yg nak ajaq untuk musim akan datang.... rasanya macam dah ada.... tunggu sikit masa lagi, lapang2 baru turun kot......

3 ulasan:

Terkukur power berkata...

Salam..Bro Din...
x terlambat rase nyer Ucapkan Selamat Hari Raya....Sy pun same jugak cam bro...lame jgk x update blok...mikat pun dah kurang laa sesangat...pikat pun byk dah jual...sekarang relak jer kat umah jage anak jer..."suami mithali laa katakan"...heheheh (angkat bakul sendiri nampak)..hehehehe..gurau jer..:)

memelihara burung tekukur ketitir jambul berkata...

slmt hr raya...jangan dok lupaterus udah lee...biasalah rehat-sat-sat...

DinZafiz berkata...

Terkukur power:
tq atas komen... rehat sekejap2 xper... dalam hidup ni kita kena dahulukan mana yang lebih penting..... betul tak.... :)



MBTKJ: Rehat2 sat... tunggu masa yang sesuai baru turun semula.... :)

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih