Pengikut

Ahad, 5 September 2010

BB mula membunuh... mangsa pertama.

Assalamualaikum.....

27-08-2010 (nuzul quran)
JUMAAT PTG..
Selamat berpuasa kepada sahabat2ku semua....
Laksanakan ibadah puasa dgn penuh keikhlasan semoga kita mendapat kebaikan dan keberkatan darinya......amin.

Lama betul tak update blog...
Gian juga nk mikat. tapi hobi lain byk halang....hehehe
Terkadang termenung tgk Tuah dan BB....mmmmm lama dah kau rehat yer Tuah.mmber2 lain duk MMS bungkuih.... xpa2 ko rilex la dulu....
hari ni aku nk bw BB. BB apa? TARZAN namanya...oooOOOOOoooo~~~~~hehehee...
Adoi, lama tak taip melalut2 pulak dah aku ni... nah hai!!!

Macam biasalah, aku cerita ringkas sudah..... pasal kj lain byk lagi nih....
Kali ni aku guna teknik JEBAK. pasal lama btl xmain jebak... tgk jebak pon dah mula bersawang..... kan xbaik membazir btl tak?....



Secara ringkasnya....aku dgn mmber sampailah dilokasi...
dgr2 BH. BH target dah jumpa.....
cari pot buh jebak.....
5 10 15 20 BB pon bunyi.... tudia aih.... awatnya lama sangat! biasalah tu BB baru nk kenal dunia luar... masih lagi xtau cara.....



Xlama BH pon sampai.... BB tarzan tekan sana tekan sini....
BH pon sambut.... ai BH ni blh tahan. pasal tu aku tahan.... ;)
Setelah lama berentap dgn BB. maka BH pon terjun....
inilah hasilnya.....



sekian......

Tiada ulasan:

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih