Pengikut

Jumaat, 23 April 2010

Betul ke berkutu? kopi O? (ptg jumaat 23.04.2010)

Assalamualaikum...

Tarikh:23.4.10
ptg jumaat 5.00pm
Tuah K-O

Ishhh! rasa nk turun lagi la ptg ni....
mmber pulak baru nak dekati terkukur. Dia xsabar nk tgk BH berlaga.....
-hg teman aku sudah! jgn beria sgt nk tau bab2 terkukur ni.... sat lagi mai gian aku gak yg susah....hahaha.



Sampai dilokasi dgr BH mcm biasa....
Ada sekor dua yg btl2 buat aku bekenan.... ini bukan cobaan,,, ini btl2
kopi o....laaaa.



Cerita ringkas sudah la noooo.....
mcm biasa Tuah buat kj..... BH kopi O sampai......
apa lagi Tuah berentap la... BH xtahan terjun terus....
BH kakakau kakakau.... bungkuih....



inilah hasilnya....



........................................................................
Elok ja ambik BH kopi O hujan pon turun......
masuk tuah dalam cetok, kami pn duk bwh pokok sawit la.... hg pandang aku, aku pandang hg, apa lagi? kita balut dulu la geng!........ hahaa



xlama hujan pon berhenti......
kedengaran seko BH berbunyi.... guk 1. Amboiiii...rajinnya hg bunyi....
hujan baru seriat ja hg dah pulon noooo....



Bagus2.... BH lain senyap hg duk bunyi.... mengikut ahli nujum ni BH mulut ada ringan....
Ambik Tuah pacak dilaman yg sama.... Diringkaskan cerita, BH sampai..... naik atas pokok tinggi.... apa lagi berentap dgn tuah laaa. BH pon terjun... pak puk pak, BH pon tarik kaki....



Sekali tgk BH berkutu la.... perhatikan gambar dihujung jari tu, kutu@ibu penurun.
Benda tu siap terbang keliling BH kemudian hinggap semula masuk dicelah bulu BH...

-Orang kata elok buat denak! hg nk ka BH ni? jgn lupa tanda kaki. agak2 dah mula bunyi hg tambat buat penyeri rumah. mmber senyum ja.....hehe



cukuplah dapat 2ekor. aku seko hg sekor.
pukul 6lebih kami pon balik.....



Sekian.....


kp-0
(T,H2, k)

6 ulasan:

kohjai berkata...

tuah bkn bergeng ngan jebat???kalo deymer amuk mau hancur kota melaka kot haha......syabas my prend,sekali turun dia tapau 2eko da......aku jek xtapau lebih pada sekor nih........kena belajo ag nih...

Tanpa Nama berkata...

DIN...ko ganas betul lah tahniah....

BMS

Zack berkata...

Den dah cakap lopeh ni baco laporan ekau jo lah....huhuhu!

mat berkata...

sakan hang din....tahniah...
kopi o memanjang nooo....... heheheheee

din...zafiz berkata...

kohjai....
ceeeyyy hg lagi ganazzz jai....
toksah nk muhong la..... hehehe


BMS....
ganaz? dak aihh.... bms, BH kebun tunggu hg....
tq.


zack...
den kebetulan jer tu zack....
tq


mat.....
wahhhh...mat, hg diam2 ubi nooo..
ladung dah penuh dah ka? haha

Zul berkata...

Aduuiiih power ni

HAK CIPTAAN TERPELIHARA

SEGALA PENGAMBILAN BAHAN DAN RUJUKAN DARI BLOG INI PERLULAH DIMINTA IZIN TERLEBIH DAHULU DARI zafiz@ Din.

Sekian Terima Kasih